excellearn

آموزش استفاده از جداول در Word

آموزش استفاده از جداول در Word

آموزش استفاده از جداول در Word را میتوانید در دو قسمت کاملا تصویری و با بالاترین کیفیت بصورت غیررایگان رایگان از سایت آموزشی اکسل لرن دانلود نمایید.

 کاربرد Tables در Microsoft Word

رسم جداول(Table) و نحوه کار با آن درعین سادگی یکی از پرکاربردترین ابزارهای نرم افزار Microsoft Word محسوب میشود بطوری که در جداول ورد همانند جداول اکسل میتوانید عملیات محاسباتی نیز انجام دهید!

مواردی که در آموزش استفاده از جداول در Word خواهید آموخت :

  • نحوه ایجاد Table در Word

    • ایجاد جدول بصورت دستی
    • ایجاد جدول با مشخص کردن تعداد ردیف و ستون
    • ایجاد جدول همانند کشیدن نقاشی روی بوم نقاشی
    • استفاده از جداول اکسل در ورد
    • استفاده از جداول پیش فرض ورد
  • انتخاب رنگ بندی و استایل برای جداول ورد

    • برای جداول ورد خود میتوانید استایل و رنگ بندی مورد علاقه و متناسب با فعالیت خودتان را انتخاب کنید.
  • انتخاب ردیف و ستون در جداول ورد

    • با استفاده از ابزار Select میتوانید ردیف و ستون و یا کل جدول را انتخاب کنید.
  • حذف و اضافه کردن ردیف و ستون در جداول ورد

    • حذف و اضافه کردن ردیف و ستون تنها با چند کلیک امکان پذیر است.
  • تراز بندی داده ها در جداول ورد

    • نحوه قرار گرفتن داده ها در جداول ورد از اهمیت زیادی برخوردارند.
  • ایجاد حاشیه (border) برای جداول ورد

    • حاشیه های زیبا و متناسب با فعالیت خودتان برای جداول در نظر بگیرید.
  • و…

پیشنهاد : آموزشهای بیشتر در زمینه مایکروسافت ورد را میتوانید از آرشیو سایت دنبال کنید.