معرفی قطعات سخت افزاری کامپیوتر

معرفی قطعات سخت افزاری کامپیوتر

معرفی قطعات سخت افزاری کامپیوتر

به نام خداوند بخشنده و مهربان بنده سید مسعود حسینی که با معرفی قطعات سخت افزاری کامپیوتر خدمت شما عزیزان و سروران گرامی هستم. همانطور که میدانید کامپیوتر به هردستگاهی که یک ورودی دریافت کند، روی آن پردازش و در پایان یک خروجی مطلوب ارائه کند، کامپیوتر گفته میشود.

بطور خلاصه یک کامپیوتر از دو قسمت سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است که در این پست آموزشی قصد داریم قطعات سخت افزاری کامپیوتر را بصورت کاملا تصویری به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

قسمت اول معرفی قطعات سخت افزاری کامپیوتر

در قسمت اول آموزش شما با تعاریف کامپیوتر، سخت افزار و نرم افزار براحتی آشنا خواهید شد که در ادامه میتوانید ویدیو این قسمت از آموزش را مشاهده نمایید.

قسمت دوم معرفی قطعات سخت افزاری کامپیوتر

در قسمت دوم آموزش شما با سخت افزارهای خارجی کامپیوتر امثال موس، کیبورد، صفحه نمایش و سایر آشنا خواهید شد که در ادامه میتوانید ویدیو این قسمت از آموزش را مشاهده نمایید.

قسمت سوم معرفی قطعات سخت افزاری کامپیوتر

در قسمت سوم آموزش شما با سخت افزارهای داخلی یک کامیپوتر امثال مادربرد، سی پی یو، کارت گرافیک و سایر آَشنا خواهید شد که در ادامه میتوانید ویدیو این قسمت از آموزش را مشاهده نمایید.

امیدواریم پست آموزشی معرفی قطعات سخت افزاری کامپیوتر تا به این لحظه مورد رضایت شما عزیزان و دنبال کنندگان محترم سایت آموزشی اکسل لرن قرار گرفته باشد.

هدف از تهیه این مجموعه آموزشی کوتاه مقدمه ای بر تهیه مجموعه آموزشی ویندوز 10 خواهد بود، لذا میتوانید با حمایت های مالی و یا معرفی ما به دوستان خود از فعالیت آموزشی گروه اکسل لرن حمایت کنید تا با انگیزه بیشتری اقدام به تهیه مطالب آموزشی مفید و کاربردی نماییم.

از یکایک شما سروران گرامی سپاسگزاریم – گروه آموزشی اکسل لرن