ایجاد لیست در ورد
با سلام و احترام خدمت شما عزیزان و دنبال کنندگان محترم سایت آموزشی اکسل لرن، در این پست آموزشی قصد داریم پیرامون ایجاد لیست در ورد اطلاعات مفیدی عرض کنیم. بطور خلاصه با استفاده از لیست ها میتوانیم انتخاب و ورود اطلاعات را محدود به یکسری داده های از قبل تعریف شده کنیم.
به منظور ایجاد لیست(کشویی) در ورد می بایست در اولین قدم سربرگ Developer را فعال نماییم. بدین منظور آدرس زیر را دنبال کنید:
File — > Options — > Customize Ribbon
در پایان تیک مربوط به سربرگ Developer را همانند تصویر زیر فعال و برروی OK کلیک کنید:
با کلیک کردن برروی OK سربرگ Developer به سایر سربرگ های نرم افزار مایکروسافت ورد اضافه خواهد شد:
با کلیک کردن برروی ابزار Drop-Down list Content Control که در تصویر زیر مشخص شده است:
یک باکس همانند تصویر زیر ایجاد خواهد شد:
با انتخاب باکس ایجاد شده و کلیک برروی Properties همانند تصویر زیر:
با پنجره Content Control Properties روبرو خواهید شد:
در قسمت Title یک عنوان برای لیست کشویی خود در نظر بگیرید که ما در این بخش عبارت My List را ثبت و با کلیک کردن برروی Add … میتوانید مقادیر این لیست کشویی را همانند تصویر زیر تعریف نمایید:
در پایان با کلیک کردن برروی OK لیست کشویی همانند تصویر زیر در سند ورد خود خواهید داشت:
امیدواریم پست آموزشی ایجاد لیست در ورد مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد لذا در صورت وجود هرگونه سوال می توانید آن را در قسمت نظرات سایت برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت توسط تیم پشتیبانی سایت آموزشی اکسل لرن نسبت به پاسخگویی آن اقدام گردد.